söndag 20 juni 2010

spöregn å bad


Nä, nu är det en regning dag, å man har ju inte samvete att ligga inne och inget göra så vi tog, jag o J, barnen å deras vänner och åkte till äventyrsbadet i pite idag. Vi var dock himla dåliga på att bada jag och min vän, bassängen var för kall, och hör och häpna, bubbelpoolen för varm, där brukar ju jag tillbringa några timmar, nu blev man snurrig efter 5 min.
Så vi slappade medans våra stora barn så fint tog med sig dom små och svingade runt i rutshkanorna. Alltså, bad, njaaa, är inte så förtjust i det. eller om det hade varit 40 grader varmt och kanorna lite mer avancerade.
Eller egentligen handlar det om graderna, jag är en chicken då det gäller att frysa, minsta lilla och jag lider.
Men det här är ju för barnen jag gör det, inte för mig, men jag är lycklig av att dom är lyckliga.
Nu har jag 4 dagar till semester, eller egentligen 3, imorgon är jag i stallet. Längtar!!

Inga kommentarer: