lördag 5 juni 2010

Skepp ohoj!


Suttit på sjön idag, 4 tim båtfärd, med mat, släkt, skärgård, vind, mygg, sol å regn.
Brodern och hans vackra tjej har tagit examen, Grattis!
Jag hade som vanligt klädpanik för sånna här tillställningar, its not my kind of style.
Allt jag har som för mig är litte fiint är för mkt känns det som, ni vet ju ;) inget casual har jag, inget svalt, stiligt examigt...nä, helsvart fick det bli,( kanske skulle varit vitt ist?) och hårkaos hade jag..hur kommer man undan med en mössa på sånt här? Kanske ett par fina örhängen kan pingla till det?
Kvällen slet jag i mitt hår, hälften kvar. Varför sitter det så hårt då jag vill ha bort det asp? men starkt jobbat Yanky iaf ;).
Kommer ta 2 dar så vill jag ha nytt dock.
Imorgon ska jag ta mig till Boden på Islandshästtävling, det blir första gången, om ngn är sugen å haka på så säg till ;)
Nu är det natten, magen är mätt på nacos, fruktsallad, godis
Har kanske mer att säga imorrn ;)

Inga kommentarer: