tisdag 29 juni 2010

Jordnära-jag?


-Tanken var att vi skulle få dig att se lite jordnära ut, i vanliga fall framstår bilder på dig som ganska hård o tuff. Lite nertonad, soft. Lite saft å bulla kanske? fota nå sånt....?
-Vet du ngt "rockigt" man kan baka"?

-Jo, jag är ju jordnära..egentligen..men det kan ju vara svårt att få mig att se ut sån...jag ser ju ut som jag gör...
-Njäää, svårt, alltså jag är ju matkung inte bakkung... (det enda "rockiga" jag sen kom på var vår enormt coola bröllopstårta)

Och jag har ingen lust att tona ner mig, jag är ju så här av en anledning, och om det ska visas sweden allover, så på morgonen åkte spacklet på som vanligt och en keps (jobbig, alldeles för liten, huvudvärk, men i-like-it) som dagens hårräddning. Mitt hår mår inte bra!!! btw
Så, jag står ju stadigt på jorden iaf, det kan väl kallas jordnära...;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha du ÄR ju jordnära - vad tusan menar dom?? :D ( det finns svart strössel btw - jordnära som få LOL) Mitt hår mår väl inte heller bra men jag toppar, färgar, blonderar av hjärtans lust.... och kör hatten mellan varven LOL!! :-* & Kraaaam