fredag 11 juni 2010

Fridaynight, party on!


Då var det fredagskväll, och här ligger jag i soffan, Jaxon och Persbrandt på, fluffigste kläderna, avsminkad, godisätande och barnsligt diadem i håret.
Stortjejjerna studsar mattan (miss i nassen) en svart katt med 6 tår på varje fot tittar in (så fiiin, i falsett).
Idag har jag stallat, varit med om att köra unghästar på grönbete, se deras lycka, ridit, mockat, försökt lära mig konsten att hantera en högaffel, matat å njutit.
Sen har vi handlat mat på storheden, jag och tjejjerna, många dispyter, snälla, snäääälla från lilla Eulalia. Nej till 9 av 10, rätt nöjd..
Stor dispyt hemma med Tjohalia om hennes bortrövade pengar, försvunna!!? nån har taaaaagit!! om orättvisor, gråt, å trött mamma. Pengarna hittades sen i hennes garderob, i en ficka...virrpanna.
Grillade kebabspett, åt god potatissallad, lägger in ett recept sen (eget;)
Finaste go gittan har varit här med oss.
Tvättat 2 maskiner tvätt, nattat barn å nu var vi här där vi var från början, fluffig å trött.
/Lajsa
å hu vare nu? hästskit kunde jag äta, det är ju bara hö :)

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHAHAHA!! Sista meningen!!!! Prisvärd! :D