onsdag 16 juni 2010

nä nu!!


Om jag ska ta och gräva mig upp ur skitdeppträsket, nu ska här säljas onödiga grejjer, vi har skitmånga bilar (eller 1 för mkt iaf) komprimera ihop allt, sälja släp, moppen (svinsöt, men jag använder den inte) nirve cyklar, sadel, bil... ja det borde bli bra.
Vi vill ha båten, bilen no1, skotern...ja, och en nr2 bil, en gammal pickup till crossåkning å skräp. Men thats it, hoppas nu att det går vägen. OM, jag säljer moppen har jag lovat mig och Lova att åka till Sthlm en liten sväng i sommar.....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Babe! Hur mycket vill du ha för moppen?? År det thö pink one vi pratar nu?? PÖSS!!

Lizz sa...

jupp, 9000 inkl hjälmen (den oxå rosa) har gått ca 2 mil, så den är typ ny ;)

Anonym sa...

Nice!! Har du den ute på annons? Vill du att ska jag höra mig för :D? Vet nog några som kan vara intresserade :)

Lizz sa...

den ligger på blocket nu :)