söndag 13 juni 2010

dagens

Söndagslunchade med anna på stan, eller hon lunchade, jag tårtade ;) myste runt en stund i affärerna, köpte en tröja på gina, tantish tyckte kanske Anna, men den såg som cool ut i skyltfönstret, sätter in en bild då jag är kittad i den sen nån dag. Älskar den där säckiga korta breeeda modellen på toppar.
Sen skulle jag baka när jag kom hem, glömde sänka graderna från 200 till 250 då brödet skulle in så det blev tokbränt!!
Blåste iväg med tjejjerna, Patrik å mannen i båt en liten sväng.
Sen fixade anna Barbienaglar på mig, gulligt som tusan ;).
Nu ikväll ska vi tråktattuera, tråkigt för Tomas, roligt för mig, han är inte så förtjust i den här armen då han bara får fixa till det ngn annan har gjort en dålig start på. Så nu hoppas jag bara att han orkar några timmar, för mig går det sällan ngn nöd på ;)
Hugs!

Inga kommentarer: