onsdag 9 juni 2010

Kvällstankar


När jag kom hem, åt jag fil, å mitt supergoda bröd (faktiskt, prova baka;)
La ihop en tårta som Lova ska ta med imorgon, hon ville jag skulle förbereda hennes tårta, chokladbottnar, chokladpudding, hallon och vaniljkräm, det gick fort och det var skönt. Imorgon ska hon dekorera själv med grön grädde, strössel, kiwi, stjärnfrukt och ananas, den kommer bli jättefin!
Imorgon är det skolavslutning, kyrkan har dom tagit bort, festen på Blackis likaså, föräldrar som tyckte det var jobbigt att ta sig emellan...2 km??? -hur gör dom när dom ska handla? Och det var jobbigt att städa lokalen....
1 dag om året!
Jag fattar inte, tradition, hej då.
Nu ska vi vara på skolgården, ta med picknickfilt, kanske lite varma kläder, stövlar..paraply?
Nä, det blir nog bra. Lova har varit superduktig, hade nästan alla rätt på alla nationella prov. Jag ska köpa henne ngt efter jobbet..och Dennis oxå såklart :)
Avslutade dagen med det bästa, godaste slisket, häagen-dazs pralines & cream.

Inga kommentarer: