tisdag 1 juni 2010

Brunt is the shit


Alltså, solarium, alltså man får bara inte, ibland gör jag det ändå, inte mer än max 10 ggr per år, men det är 10 för mycket.
Jag skäms så otrooligt mycket då jag ligger där, känner hur skinnet steker och inser huuur himla dumt och motsägelsefullt det är att ena stunden jaga evig ungdom och nästa utsätta sig för den värsta rynk och kanske cancerframkallande mekafjongen.
Nä, schluuta med det Lisa!
Tan can, däremot, det är skitbra! Jag blir så brun, så brun, Tack Anna för introduktionen (är ju öppen och ärlig tanorektiker) och balkongen snart likaså.
Jag kan inte stå i badrummet har jag märkt, man måste ha en kabin och vi har ett badkar utan draperi, sprayet lägger även en brun hinna överallt ikring.
Men så fort det blev plusgrader ute så tjillevipp, står jag naken (nästintill, tror att vi inte har insyn...hmm) på balkong eller gräsmatta å sprayar...å sprayar... Snyggt!
Brunt är fult...på det mesta utom på skinnet, då är det friskt, å toksnyggt.
Basta!
Nu har t om, vare sig dom vill erkänna det eller inte, grabbarna, börjat spraya sina ben.
:)

Inga kommentarer: