fredag 4 juni 2010

Piercad dröm


Inatt drömde jag så sjukt, jag skulle vara en slags förebild för att locka mer folk till piercing, så jag lät en kille freestyla piercings på mig som han själv tyckte var coolt. Jag fick en neongul stav mitt ovanför varje ögonbryn, snyggt tyckte jag, fick lite lyft på ögonen, sen båda öronen, neon även där.
Sen skulle han pierca ryggen, en trodde jag, jag kände inget spec men när jag sen kollade i spegeln så hade jag en hel rad på varje sida om ryggraden med ett band korsat mellan, som en åtknuten korsett, SKITSNYGGT (inte i verkligheten tycker jag!) tyckte jag, måste bara avboka massagen jag hade idag tänkte jag, den kan bli svår att genomföra.
Jag åkte vidare tillsammans med Helena om jag inte minns fel, sen började det spelas musik, skrälligt!
Då hade jag glömt stänga av alarmet(?) i min ena piercing i bröstvårtan.
Jag hade en fet megaring i varje, varav en hade en liiiten knapp av & på för alarmet, å det hade jag nu glömt stänga av, helt naturligt..... :/

Inga kommentarer: