onsdag 23 juni 2010

Snackeli snack



Idag har jag färgat en superfin färg i olika röda/orange/blonda toner på min ena vän"J".
Nu ikväll ska vi sätta i en hårförl, kan bara inte låta bli, det kommer bli awesome.
Måste bara sitta en stund nu i min massagestol, pausa lite från hemmabestyren.
Jag och Tomas har fått tips om ett jättebra knep (Tack Elisabeth!) att få upp låsningar så jag springer ner i halvlek på jobbet så får han fixa, det funkar :) kanske jag kan spara ngn hundralapp.
Vi har just rensat garderoben, jag och Vilda. Vi gjorde det för 2-3 månader sen, men hon växer så det syns nästan ;). Det blev en stor hög med kläder.
Nu är min fina Tomas och kör crossen, liite orolig är jag, han blir bara mer och mer våghalsig..kan ju hända nåt..huuj
Sen ikväll ska jag och "J" avsluta dagen med en megalååång stavprompa, så skönt!
See ya

2 kommentarer:

Fru Jansson sa...

Jag är magisk... Heheh!

Anonym sa...

Du är en underbar vän tjejen! Och BRAAAA att ni fått tips, jag tackar henne med å dina vägnar - allt som får dig bättre är bäst! Och hunkan kanske kan gå till Tahilandresan om sommaren blir kall hehehe PÖSS