tisdag 14 december 2010

Snickeli snack

Jobbat idag..jobbar hela, hela veckan. Mastodont för att vara jag eller för att vara min rygg.
Surt!
Nåja, det är ju skitkul oxå, får ju vara kreativ å komma på massa olika frisyrer å färger.
Jag struntar i ryggskrället, nu kör jag, stissar julsnyggingar för fullt!
På Fredag fick jag avbokn efter lunch, då sticker jag iväg på Ikea, hoppas att det finns ngt kvar förresten...brukar vara grymt dålig framförhållning där, jul? va? jaha, kan det behövas extra...av allt!?
Nå, kanske hittar nåt kul, iaf så ska jag bunkra upp på ljus! Jag är ljusoman, massor ska det va under jul. Stämning, stämning ;)
Vi har varit på skolans julfest idag, på Blackis.
Såg plötsligt hur långa våra barn blivit, Lova var en av de längsta tjejjerna nu, visste ja´inte..!
Dennis är ju grymt lång, jag frågade Tomas, är ni säker på att han e född -98? ser ut som en 16 årig kille., 182 cm över havet ;) Snygg som tusan ;) såklart! Så, stolta föräldrar var vi.
Nu ligger jag redan i säng, har halkat efter med sömnen, sover man 4-5 tim /natt så brakar det till slut, iaf känns det så nu. Jag behöver ett ton energi!! Kan nån ge mig?
Kärlek till alla!

Inga kommentarer: