tisdag 21 december 2010

rejs




Gaaalen dag på jobbet, inte nog med min systers helomvändnig, jag höll på i 5 tim tror jag med henne... ut med löshår, ljusa upp, perm, färga in och klp. Sen kommer en urtjusig kvinna in med svart hår ner till armbågarna, vill klippa kort och avfärga :). Så kl 18.00 var jag klar (hon OCH hennes man var super glada å nöjd över nya looken).
Kl 18 började även lilla julafton hemma hos svärmor, så med håriga kläder susade vi dit direkt.
Julklappar öppnades, och vi åt janssons, jumma mumma!
Jag låg dock i liggfotöljen med en typ näve starka värktabletter i magen. SÅ ont har jag idag.
Och värre blir det...och ingen tid för hjälp före 27..trevlig jul..i dimman :(.
Nåja, smärtan till trots så rullades det köttbullar av 6 kg (!) köttfärs, och jag kan säga att vi överträffade oss själva. Återkommer med mitt alldeles egna recept, rekommenderas absolut.
Men det får bli imorrn, nu krypa ner i säng med vackermannen, se klart "the town" och vila ngn timme innan morgondag.
Kram

Inga kommentarer: