lördag 25 december 2010

Julaftonen

Julafton flöt på bra, trots det stora antalet så var det varmt, lungt å mysigt. Jag tror vi åt det bästa julbordet jag nånsin har ätit, det var knytis så var och en tillförde sin "paradrätt", ljuvligt!
Jag fick fantastiska julklappar, typ:
  • Presentkort på Hägglunds, massage, bio
  • Sockar, nattlinne, ursnygg hm-kavaj, tröja, tofflor, handskar, underställ
  • Duschcremer, bodylotions, badbollar ect från lush och bodyshop..
  • Ett 1000 bitar pussel med mig själv som avbild :)
  • Gooodis
  • En mamma-vävd yllefilt, vacker, vacker.
  • Kokbok
  • En docka Lova sytt till mig (måste visa bild sen)
.... å mera, mera.
Barnen verkade få det bästa av de dom önskat sig för dom var lyriska, lyckliga å nöjda :)
Vi åkte hem...lite annorlunda då vi brukar sova över allihop. Men det var skönt, vis omnade som stockar allihopa och alla sov till 9.30 dagen därpå, tom hundarna.

Inga kommentarer: