torsdag 2 december 2010

Dos of today


Men idag har jag varit en "doer", farit stan runt på en massa skolor med Lova och Dennis disco affischer, gillar ju inte att vara själv på okända platser, prata med okända människor, får smått ångest då, men pressar mig själv, och det gick ju bra :)
Sen lämnade jag in vår "komatta" på kemtvätt, inte legat sååå länge i bilen nu;) he, he hade ju kunnat vara år.
Lekt på isen med Iggy en timme på dan och gick en timme runt i stan på kvällen då Lova var på dans, för att miljöträna, möta hundar osv. Det gick bra för det mesta, ngt möte blev inte så bra, men har märkt att ju mer jag ignorerar och bara går förbi, inte korrigerar el säger NEJ el annat, bara slappnar av målinriktat går framåt. Då blir han lite ställd och chillar fort, vet inte om det är rätt men vi testar ett tag ;).
Idag har jag även skaffat spotify Premium, så himla bra!! inte en dag för tidigt ;)
Så nu poppar jag Eminem järnet!
(btw en i phone 4 är ju en bra julklapp till mig, som man kan se ;)

Inga kommentarer: