söndag 26 december 2010

Annandags tankar


Här ligger jag i mysbrallan, märker knappt att det är annandan. Jag tror luften gick ur mig på julafton. Sträckser hollywoodfruar och drömmer mig bort, planerar och grubblar på hur jag ska planera vår framtida flytt. Nu ska jag ju inte bli en "hollywoodfru" men jag tror ändå jag har grymma hår och styling skills att tillföra till Californien... det kanske går ;)
Det knackade just på dörren, och en nyfunnen vän kom in (vad fint och poetiskt det lät) Hon ville fråga om jag hade lust att följa med henne på Opera i januari(!!)
Gud vad glad jag blev, så himla gulligt att komma och fråga! Jag har aldrig i mitt liv varit på opera och skulle nog inte komma på det själv.
Och närmast jag har kommit är min kära dotra som (faktiskt) skrålat tonsäker "opera" sen hon var liten, ha ha, ha.:D
Ja, jag ville bara tala om att jag uppskattar så himla mycket att bli tillfrågad. Jag blir grymt glad och har nu en ny erfarenhet att se fram emot. :)

Inga kommentarer: