lördag 18 december 2010

Naglar å päron ;)


De e lördag idag.
Vi drog in till stan, varvade mellan att söka julkläder till Vilda, göra juliga bling-naglar, fika å handla julklappar. Fick gjort några idag också. Nu är det bara ett fåtal kvar, pjuh!
jag vill ägna resten av tiden till julmat å julgodis :) tiden man har mellan jobb å annan vardagsnytta alltså.
Det går inte ihop det här.... inte så smart att jobba mer å längre dagar just innan jul när man behöver som mest tid till annat "göra" då..
Jag är supernöjd över mina julnaglar iaf, dom är lååånga, men coola ;). Carinas förtjänst måste ju nämnas ;).
Av min nagelspec fick jag även tipset på efterätten jag ska stå för tills imorgon, inkokta (marinerade) päron, dom ligger nu i en lag av lingonsaft, socker, kanel & vaniljstång.
Till det tänkte jag kanske smälta över vit choklad och ha grädde med glöggsmak :)
Puss på er alla!

Inga kommentarer: