onsdag 15 december 2010

En bra julig dag!!


Jag har en GLAD dag! Vet att jag har superfina kunder så morgonen gick som en dans trots förseningar ;). Så härligt när man har det så, då känns det knappt att man jobbar;).
Vet ni?
Jag ska erkänna, jag har druckit KAFFE idag, två koppar...det har sina riktigt goda (INTE kaffet, bluäck!)och noggrant övervägda skäl, dock...men jag skäms lite faktiskt. För mig är det nästan, bara nästan knark (!)
Men, det blir ingen vana!
Dock var jag glad innan ;)
Nu har jag just kommit hem från julfest på dagis, rena rama turen att jag kom 1 tim tidigare då jag hade glömt (!!), för Vilda jublade -Lekhallen! när jag kom. (då man kommer får man ta sitt barn och gå till lekhallen och fika. Det var 14-16 bara... hade lätt kunnat bli besvikelse om jag kommit 16 som jag tänkt )Ibland har man hjälp från ovan ;)
Jag var fokuserad på julfesten efteråt...på dansen! Ha, ha, ha sjukt vad julfester å grejs, inte undra på att hjärnan håller på att brinna ner, men mysigt är det ju också. Bara att ALLT händer nu till jul, och jag vill ju tyvärr att allt ska vara perfekt.
My loss, men ngn gläds väl ;)?
(Btw: jag å Iggy..är det på bilden ;)

Inga kommentarer: