torsdag 3 mars 2011

Vart sitter det fast?


Jag tror på fullaste allvar (börjar jag tro) att ju mer hundböcker, hundtidningar och hund program jag har och ser, desto bättre lyckas jag med mina hundar.
Jag tror även att ju fler hantlar, andra träningsattribut som We fit, crossfit, gummiband och ju snyggare och mer praktiska träningskläder jag har desto mer fit och vältränad blir jag.
Men till allt detta krävs det även att det används, att det inte stannar vid införskaffandet utan slits med hälsan, används i praktiken, i verkligheten... Annars står jag kvar på ruta 1!!
Och jag är på ruta 1, så himla villig att rusa vidare till 2:an, 3:an osv, men det lixom sitter fast under skorna, och det är inte mina i dag ditsatta kärringbroddar, utan nåt skit bara....Hjälp!! Motivation, kick my ass forward!!!

2 kommentarer:

Rebecka sa...

ett stycke motivation kommer här! Jag har semester året runt, vi kan träna när som :D

Anonym sa...

Vet vad du menar. Skruttigt att vi bor så långt ifrån :S Miss you 2 - massor!!