torsdag 31 mars 2011

konstatera

sett hittills:
2 säsonger av "the city"
the fighter
next three days
.....
Jag känner mig avskärmad, synd att inte världen utanför kan stanna och vänta på mig ;)
Ligger här i min bubbla, vaknar varje morgon med hopp om att det ska vara över, men idag är 8:de dagen, fortfarande 39 i feber, sämre i luftvägarna... inte ett uns uppåt mot livet igen :(.
Ok..vad är positivt med detta då?...hrm
Mina ryggmuskler får vila
Ingen som helst stress (förutom den inre)
Viktminskning
Jag har verkligen tid att tänka

Men, nu närmar sig klassresan, jag ska ju med storkidsen till Abisko på måndag morgon tom torsdag. Vill INTE behöva ställa in det!!! Frisk nu!! Gode gud, snälla.....
Sen vore det väl skönt att slippa dessa sjukinlägg ;)

1 kommentar:

Camilla sa...

Krya på dig nu, snart är det dags! <3