måndag 21 mars 2011

Bloggtankar


Vissa dagar är det blankt i huvet, hittar inget jag tycker är lämpligt att blogga om. Nu är det ca 170 besökare/dag på min blogg (!), vilket både är jätteroligt och även lite småläskigt. Jag får varsamt väga vad jag kan skriva om, jag vill vara mig själv men inte helt lämna ut mig själv. Är ibland rädd för att klaga för mkt, öppna för stort, eller ge hela handen om man säger så...
Därav blir det i perioder kanske rätt plant, egentligen snurrar mitt huvud till vansinne av tankar och känslor men det får tvistas inuti än så länge, här kommer kanske ngt mindre "spännande".
Så är det väl antagligen... Jag tänker på fantastiska Mia Skäringer, hennes bloggar är så otroligt innehållsrika, känns som att man är inbjuden rätt in bara. Men självklart så vet hon vad hon gör/gjort antar jag. Otroligt modigt ändå att riskera inte bara hejjarop utan även dissningar....

4 kommentarer:

Anonym sa...

hej.. har letat som en tok efter mia skäringers blogg, men hittar it nå.
Vet du var hon bloggar?

Lizz sa...

Jag tror hon har lagt ner nu, det var på mama jag läste sist....

Anonym sa...

Hamnat i samma sits senaste dagarna. Fattar vad du menar. Har bara på 2 dagar dubblat och tredubblat läsare vilket är skitroligt och läskigt :D Du har en bra balans- your blog is you babe ;)

Lizz sa...

tack babe, det känns tryggt att ha dig som min mentor ;) Puss!