tisdag 8 mars 2011

Fjällen imorrn!


Jag är trött, hjärnan stressad av packångest (jag är himla värdelös på att planera packning i lugn och ro, i tid) Har jag glömt något?? inte bara till mig då utan tre barn, hundarna ska på semester på varsitt håll, katterna ska matas å klappas av nån..;) kylskåp rensas, sopor tömmas, nycklar lämnas..bra å ha grejjer, skavsårsplåster, mediciner, våtservetter (sunktåg)...matsäck..är man/barnen hungrig där på natten kl 04.30 då vi ska byta tåg?? tidsfördriv på resan, fylla datorn med film...just ja, presenten till syster som fyller år på tåget...
har alla nu underställ? goggles (dyr utgift isf, tråkig, ack så nödvändig)....just ja, ta med salt peppar å oboy..
Nu kommer jag inte blogga, el kanske om det finns bra uppkoppling där borta, men lyser jag med frånvaro så vet ni varför ;)
Kärlek till alla er, å snö, sol +-0, glada barn (& man) till mig :)

6 kommentarer:

Helena Sthlm sa...

Ha så himla kul och bryt inga ben :)

Anonym sa...

Härlig resa :D

Lizz sa...

thanx ;)!

Linn sa...

oj vilket onödigt trist inlägg...

jag vill i så fall tala om att jag gillar att läsa din blogg! heja du!

ha en supertrevlig resa!

Pia sa...

Bloggandet är en skön konst och det bästa är att var och en bestämmer över sin egen!
Ha en skön tur till fjällen och må bra!
Kram Pia

Lizz sa...

Tack finisar, jag tog bort svamlet (även mitt "försvarstal", så obefogat när jag tänkte efter, jag lärde mig sen att sådant tar man inte till sig, tar bort och går vidare. Jag tänkte på vad glad jag blivit tidigare under dan över oväntat brev, full av godhet;). Men tänk vad läskigt att det kan överskugga så att man glömmer för en sekund att man är älskad av många och uppskattad. Jag ska inte bry mig i det mer, då förvirringen av hur elaka människor kan vars försvinner. Varför i hela friden vill man såra ngn annan? Jag hoppas att man kan känna igen sig i mina ups and downs, för det är min ärliga skrift, så är väl livet? Inte sant? Och alla har rätt att tom ibland tycka synd om sig själv, för alla har det jobbigt ibland... Vem skadas genom det?