tisdag 1 mars 2011

Lisas night out



Lördag, då skulle vi Kq-tjejjer ut, först styla på salongen 2 (!!) timmar , coola till oss så mycket det bara gick. Sen hade vi bord på olivers, jag var grymt sugen då sist jag var där med min love, så var det super service och fantastisk mat. Men....min förrätt, carpaccio var frusen, så man kände ingen smak och varmrätten var en stor köttbit, god förvisso med potatispure till (stooor klick, icke vackert upplagd) thats it! njaa, det var inte så bra den här gången och servitören var inte lika proffsig som förra gången, men alla är vi olika människor och jag är oerhört restaurangpicky, svår att smälta ;).
Sen skulle vi på "lokal", och jag lovar jag gjorde ett tappert försök, hade laddat för att vara social och möta nya och "gamla" människor, men jag är...KASS! det kröp i hemgångsbenen efter 15 minuter och jag kämpade tappert emot, men när klockan blev 24.00 så ansåg jag att inga superduper spännande saker skulle hända den här kvällen (jag hade nog trott för ngn sekund att jag kunde va litte party ännu) och maken i varma sköna sängen lockade mer, så jag smet hyfsat ljudlöst därifrån. Skygg...har jag blitt.
Nåja, vi fick syftet med kvällen genomfört, va balla, ha mysigt, snacka pepptalk och umgås lite.
Men nu dröjer det nog till nästa gång ;)

3 kommentarer:

Rebecka sa...

JÄKLAR Vad snygg jannice var i håret!! är det du som gjort eller vem är proffset? (jäklar är väl ingen svordom? :o )

Lizz sa...

nä, hon själv faktiskt (alltså lockarna, färgen å litte annat kan jag stå för...)

Rebecka sa...

Det var lockarna jag syftade på.. ;) My god! att kunna göra det på sig själv!! Helt sjukt :)