söndag 20 mars 2011

Skotta fram sommarn








Nu längtar jag till vi får hänga i stugan igen. Jag försökte skotta fram bron och en stig fram iaf, kanske det går lite snabbare ;)
Jag, Vilda och hundarna var nån timme, Iggy var bananas lycklig i djupsnön. Jag hade en vision om att skotta en solgrop med "soffa", men det var helt omöjligt, efter den här vintern består snön av ett lager hård skare sen 1,5 m strösocker, inget att forma med... hm.
Men frisk luft ett tag iaf, och fika inne hos Gittan ;)
Jag är så sugen på att testa långfärdsskridskor och åka på isvägen, ska man slå slag i saken elr vara en latmask?

1 kommentar:

Anonym sa...

Go 4 it tjejen (skidorna- men håll sig från isen!!!). Själv håller jag på att spana på inlines och kurser via mitt gym :D Sedan kan vi åka Lule runt när jag kommer hem och hälsar på ;) PÖSS!