tisdag 29 mars 2011

Tack änglar!!

Idag har jag fått besök av 2 änglar, först fina Jannice som kom förbi, en påse med tidningar, must, glass, bulla å godis hade hon med sig och vi låg i sängen och läste skvaller ett tag. Sen kom Rebecka med Iggys kompis Dooley och dom tog med han ut på isen å lattja av sig, gissa om han blev överlycklig! ;) Sen tack till er fina som skickat peppande sms, det värmer i sjuklingens hjärta.
Jag var hos läkaren (jisses vilken mardröm att köra dit med hög feber, jag fullkomligt flöööt bort i väntrummet!) och hon konstaterade att jag hade influensa som nu övergått till bakteriell luftvägsinfektion (?!) så penicillin fick jag, yey! hoppas det funkar ;)
schwettig kram från mäj!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ursh fy men TUUUUUR att det finns pencellin. Ja- en eloge till alla dina fina därhemmavid ;) Stor läkande kram från mig kommer med vinden :D PUSS"!!!

Rebecka "Bc" sa...

ja vilken tur att du har oss ;) MEN kom ihåg att vi gör det endast av EN anledning: Du förtjänar det. :) Ses imorgon, kramis

Lizz sa...

Puss på er bästa människor!!