måndag 28 mars 2011

Mundäj morning

Voj, voj, va har jag nu dragit på mig? 5:e dagen feber. Ringde vc så snart får jag höra vad dom säger.. Gud, vad avskärmad jag känner mig. Ligger fortfarande i Källarn och myser med Djuren, får som för mig att det går snabbare att bli frisk då ;)
Jag ligger efter på jobbet dock, men får rycka in kvällstid sen då jag piggnar till.
Idag börjar Vilda sin simskola, månd-torsd i tre veckor, en intensivkurs, en livsförsäkring. Hon är i stort behov av att kunna simma, (det gäller väl alla) då hon är wild & crazy och tror hon redan är som en fisk. Sen kanske man kan andas lite lugnare i sommar ;). SOMMARTID!! Hallå, det borde firas!! Nu säger det bara swisch så har vi sommarn här, och gode gud, kan det snälla bli en varm sommar!
Nu ska jag se lite city, el sova el nåt..
Nu pratade jag med vc, dom trodde jag hade influensan...öh, vad är det? och hur länge har man det? skulle dit imorrn och ta prover..
Kram

Inga kommentarer: