fredag 14 januari 2011

Panik å plågeri!


Plågad idag! Jag började med att vakna efter 4 tim sömn..
Småstress, hann inte äta frukost, hade tandläkaren före jobbet. Det gick iofs bra, inga hål, finfint, men jag har ju schkreeeek för tandis :(. Nåja, jag var glad att förhoppningsvis är det 1 år till nästa gång.
Sen jobba hela dan (fortfarande inte hunnit med frukosten), ingen rast, jobben avlöser varandra, tom när färger sitter i så är det kaos. telefonen har ringt så det är skrattretande, gaaalet mycket! var 10:de minut. Jag blev själv idag, Jannices lille pojk fick sjukan. Jag har full respekt för stackars yanky som står själv när jag jobbar med Pusher, det är tufft. Och fredagar kommer det alltid in extra mycket folk. 1 person = gasen i botten. Kl är 14.40, vilda ska hämtas 15, fortfarande ingen frukost, nu har jag skitont! i magen och är kissnödig, hundarna är rastlösa, tjuter och vill hem. Jag hinner inte kissa, mackan Tomas köpte på sin lunch tar jag i näven och rusar ut. En hund drar åt ena hållet å kissar den andra åt det andra å kissar, jag har armarna i kors, två hundar med tillhörande koppel runt handleden, en väska på ena armen och försöker låsa med andra handen, å otroligt kissnödig..måste sett mycket spännande ut :)..nu är klockan 14.50 kör bilen och äter nu min frukost! (jag är fruktansvärt noga att komma i tid till dagis) Hojja, vad jag plågar mig själv, lillhjärtat mitt sprängs snart.
-Varför gör jag detta?? säger jag högt, schluuuta stressa Lisa. Detta går inte!! Man har för för mkt om sig å kring sig, men jag kan inte avvara ngt heller.
Pjuh, nu är jag hemma, klockan är 17.00 och Tomas tar hem färdig Pasta idag, orkar inte laga.
Ikväll ska vi noggrant hitta varenda pinal till imorrn och sen lägga var och ens kläder på varje rum. INGEN panik imorrn!!!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Det är bara o säga till så tar vi med Vilda hem. Man ska inte stressa!!!

Lizz sa...

;) sötis.