fredag 21 januari 2011

Fredag igen å lite "skitsnack"


Ja, då var det en till helg här.
Det är ju det positiva med att tiden går så fort ;).
Snöstorm ute.... trist, mina hundar blir så understimulerade, Iggy roar sig med att käka bajs, antingen springer han ut på gården, hittar ngn frusen egen som man kan lattja med (UÄCK) el så kanske det finns nyskitet i kattlådan om han har tur.
Man får inte vara känslig när man har djur ;)
Imorse hörde jag att han kastade runt med ngt som lät som en nyckelknippa i sitt "rum", jag gick dit och skulle byta ut den till ngt mer lämpligare, då jag till min fasa ser att det är min Rolexklocka!!
Men nu är det ju tur att det var just det, inte en skråma, hållbar som tusan, men hade jag haft ännu mer otur hade jag kunnat hitta den infrusen i en bajskorv på gården :(.
Jag har varit rädd ända sen jag fick den vid oansvariga 30 års ålder (?!) att jag ska tappa, glömma, pajja el bli bestulen på den där klockan. Men den hänger med än...en sån som jag ska egentligen inte ha ngt dyrbart som är mindre än ett..hus.
Nu ska jag susa iväg och hämta min lilltjolla, goVilda!
Ses!

Inga kommentarer: