fredag 7 januari 2011

...bara vara Lisa

...mycket märkligt :).
Igår skulle vi guida runt den trevlige tysken, bla förbi våran idyll i Gäddvik.
Då hoppade Vilda av i farten och ville stanna över natten hos favvo-Gittan.
Vi tog tillfället i akt och käkade på Allstars (nu börjar jag bli less på det där stället), bara myste på och var.
Idag ringde hon (Vilda) och ville jag skulle packa hennes Barbies, Lollo och kläder, hon skulle stanna länge :).
Så jag ligger nu här, med mina två hundar. Några katter stryker omkring och jag hoppas ngn landar på min mage snart.
Känner mig lite lätt ensam (de andra barnen är hos sina andra föräldrar) Tomas jobbar supersent idag.
Jag tar mig inget för. Egentligen skulle jag vilja strosa på stan, fika med ngn, fluffa omkring, men de flesta verkar upptagna och jag var inte så sugen på att strosa själv.
Nåja, kanske det är ngt jag behöver....
Jag slår på några avsnitt The Hills, tar lite Hägendaaz och ser hur länge jag har ro att ligga still.
Om ngn skulle vara biosugen el nåt ikväll så är jag på. ;)

Inga kommentarer: