lördag 1 januari 2011

MJ, min MJ

Är inne i ett Michael maraton, jag fick dvd:n "Vision" av Tomas i julklapp (han känner mig) :)
Jag är ju löjligt förtjust i Michael. Ligger där i källaren där vi har bioduk och surround, matar video på video, fånigt pirr i magen, kan känna känslan då jag var som mest...jag vill inte säga fanatisk...ja, ni kanske förstår, jag var en sån där som tapetserade från golv till tak ALLT jag kunde hitta...
Jag tänkte utvärdera sen...top 3.
Men jag har några kvar..
Två ska jag bjuda på idag iaf, en lite bortglömd av mig,"Jam", gillar Michael extra i den..så himla...fiiiin! sen är ju KRISS KROSS med..(Jennie.he, he, he)
Sen "Man in the mirror", så viktig, bra...å skitbra!! Jag fäller mången tårar.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha JAAAAAAAA!! Tycker fortfarande att det är den absolut mest imponerande och häftigaste konserter jag varit på. Han var en true entertainer! :D

Lizz sa...

Ja, jag glömmer det aldrig, en av livets höjdpunkter :)!!