lördag 8 januari 2011

Lördag bara du å ja


Det märkliga fortsätter...
Ringer till lilltjejen..hon har det super, vill inte komma hem idag, men gärna att vi kommer dit en sväng iaf.
Vi tar en lördagslunch bara jag och Tomas på Waynes, detta kan för andra vara dagligdags men för oss är det så konstigt.
Vi vet inte om vi fullt ut kan njuta av att vara bara vi två, en stund kan ju vara toppen men nu är det andra natten och en till.. vi känner en liten uns av tomhet och apati, men försöker skaka bort det och använda tiden till ngn vi annars inte skulle kunnat.
Vi åker ut en sväng till Gäddvik, ser att hon störttrivs, har möblerat om hela Gittans hus :) det är kojjor, barbierum, å var och varannan filur är med mask klippt i papper utklädd till superhjälte.
Det är Vildas grej, förra årets kalender, Superhjältejul, hon äääälskar den, leker och ser det ständigt. Ja, det vara bara att kramas, pussa och få ett löfte om att imorgon får vi ta hem dig ;).
Vi åker iväg, bokar bord på Olivers, äter en fantastisk middag, kan verkligen rekommendera, service, upplägg och smak är tipptopp.
Nu ska vi efter en cirkuspromenad, snöig å crazy, med Hund 1 & 2, se film.
Hoppas att jag imorgon kan stiga upp och få lite undanplockat, innan hela familjen är samlad igen. Jag längtar så efter alla ungar!! även om det varit toppen att få bara vara man å fru, otroligt tacksam för det G ;).
Imorgon ska jag först på Roller Derby, Annas lag har match, Tomas får ta valpkursen själv, sen ska jag på...tadaaaaa...OPERAN!! :)
Puss å kärlek till er alla!

Inga kommentarer: