söndag 27 september 2015

Solkyssta

En dag på stranden! Tjejerna badade konstant i 5 timmar, vattnet är ovanligt varmt, paciffic brukar ständigt vara ganska kallt. Nu är det El Ninjo år, ett naturfenomen kan man säga, 82 år sen sist paciffic var så varmt. Det kommer resultera i regn sen, en månad tror dom.
Jag tänkte att det kanske är sista gången på länge jag får en heldag på beachen. På tisdag får jag en ny dos (om allt är ok), den här gången en dubbel så väntar mig sängläge. Å jag kände, hör nu, en sån avund på dessa hus vid stranden, haha, aldrig nog lixom. Men vilken dröm!! Den villan på bilden verkade tom... Tack gode Gud för den här dagen! Jag älskar det!!




Jag flyttade in i fantasin!

1 kommentar:

Helena sa...

Ljuvligt med en dag på stranden...vilket fantastiskt hus...tänk att bo på stranden....<3