tisdag 22 september 2015

Sån lycka

En saknas, men två katter och två hundar i min extrasäng, vilket quality mys. Ibland går jag ner för deras skull, ligger jag där så kommer dom. Inte för mat, för att mysa.. Nå älskar dom mig lite va? ;) imorgon dags för nr 3, sen "bara" 17 kvar.. Ja det är inte 20 v nå mer iallafall. Nu föll en effektiv dag på skolan bort, hade ganska rejält ont då bedövningen släppte. Jag glaserade massor iaf, gjorde egna mixar å testade massa olika inför morgondagens raku. Hoppas den här obehagliga slitkänslan i huden och halsen ger sig. Mojs å mjau på er! <3

4 kommentarer:

Helena W sa...

Skönt att du orkar skriva så vi får se och höra hur du mår :) Du är bäst!!

Helena sa...

Dessa underbara djur, de vet och känner på sig att deras matte behöver en stor kram. Dom försöker också healing....du har en hel del healing experter där i din bädd...Kämpa på där du har mycket support, kram <3

Lövet sa...

Ser ut att kunna bli varmt där efter ett tag :)

Lizz sa...

haha, ja å så roligt att katterna ligge PÅ Iggy :D