fredag 18 september 2015

Bokat att se fram emot

Idag hade jag först kl 9 ett läkarbesök för att veta om jag ska fortsätta med min vanliga medicin. Jag kände direkt jag vaknade att nu kommer det, lite försenat denna vecka då jag förra redan var däckad onsdagkväll, men nu förskjutet ett halv dygn. Jag fick som jag ska varannan vecka bara en av sorterna, det beror nog på det (Hoppas på snabbare återhämtning). Vi stannade iaf och åt frukost på Urth Café när vi ändå var i Pasadena, men sen blev det bråttom hem och lägga mig. Dagen har varit låg, efter att ha sovit några timmar släpade jag mig ut till solstolen, tänkte d vitamin och syre är bra. Inte mer däckad under kvällen så jag kunde boka klart alla resor. Inte för oss då, för den gick bara att flytta fram, så den måste vi ha innestående till sommaren. 30000 vilandes... Jaja, bit en gång till i sura äpplet. Hade hoppats på att kunna ändra namn till barnen och Gittan. Men fick hjälp att flyga hit dom så då bokade jag en ny åt dom. Resan för Lova & Dennis i oktober är klar och nu julresan för dom och Gittan. Jag är lättad och tacksam, familjen hit är den bästa  medicinen för att orka.

1 kommentar:

Helena sa...

Härligt att få över sina nära och kära...det blir bra det dä...superduper bra >#