tisdag 8 september 2015

Go!

Nu tar jag mina första piller om en timme, det ska göra så att jag inte får en allvarlig allergisk reaktion första gången, den skulle även göra att jag inte kunde sova i natt, märkliga saker...sen har jag två sorters mediciner som ska förhindra kräkningar efteråt. Jag har i alla fall planerat att åka till skolan efteråt. hoppas att det känns ok. Sen är det bara att se vad tiden ger..
Måste säga att magen är uppochner, skitskraj men inser att det är bara att ta tag i det, ju förr desto bättre. Glad att det är redan nu,  först 20 veckor, sen ser vi vad som händer. Underbar pepp hemifrån, hur gullig är inte denna flagga som Ulrika & Ella skypade oss med och viftade, go, go GO! Jag är full av kärlek från er alla, känner mig så trygg i att jag har världens bästa vänner och familj.

5 kommentarer:

Helena sa...

Kan inte ens ana vilken märklig känsla du har i och med att det nu ska börjas med medecineringen....tänker på dig och försöker ge dig pepp och annat att tänka på, berätta lite härifrån skolan och annat som händer...kram...nu kör vi...<3

Lizz sa...

Tack, det betyder sååå mycket älskade du <3

Anonym sa...

Å så fin flagga! Verkligen har du stöd från många, tror att me all den kärlek å kraft kan vi försätta berg å ge stryk till cancer!
Älskar dig, tänker på dig å skickar all kraft jag har hela vägen över havet till dig och familjen!❤️
/lie

Lizz sa...

Tack Linda <3 Jag känner det i min själ

Unknown sa...

Hemskt att läsa vad du går igenom. Usch vad orättvist det är! Finns inte ord nog! Kram!!!