lördag 7 maj 2011

Uppdaterar





Lördag: soft morgon, mannen smet iväg jättetidigt på crossläger, jag drar mig till halv tio.
Sen for vi in till salongen och jag klippte storbarnen. Dennis ville bli blond, så efter 3 behandlingar blev han typ en ok blond ;) han har sina föräldrars gener, båda mkt svårblonderade, alltid dessa mindre snygga gula toner. Men han blev jättetjusig tillslut :).
Det blev dock en längre arbetsdag än jag tänkt mig, så vi köpte pizza å nu mätt å helgseg hoppade jag å Tomas i våra nya zipperaller (störtmjuk å skön).
Lova har både till min glädje å fasa upptäckt örnäsets fritidsgård. Jag unnar henne att bli stor, träffa nya människor, ha kul....men huuuuuj, ändå otäckt! Tomas erbjöd sig att följa med som "roligt"sällskap ikväll men det sågades med ett "schluuuta!!!" . Jag hämtar dom tio...är mysiga helgkvällar med stortjejjen över?

Inga kommentarer: