onsdag 25 maj 2011

Flint


Imorrn ryker min förlängning, Jag måste säga att jag har varit grymt duktig för jag har haft den så här länge, tiden ut. Jag har äälskat den från dag ett tills nu, men nu hänger den å dinglar alldeles för långt ut.
Tyvärr så måste jag vara utan fram till Tisdag (å gu nåde om mitt nya hår inte har kommit tills dess) Funderar på att säkra med ett hår från socap ändå...hmm
Nu blev jag ju ersatt med nytt hår från Be gorgeous, så den här gången provar jag kanske sätta i det igen iaf... Men märker jag att det är lika kasst som förra gången så ryker det (och jag)
Kanske gör jag en sommarfärg oxå, lite vete, honung å kola (crazy, va? :)
Så ser ni mig inom de närmsta dagarna så är det nog med allehanda huvudbonader och trolleritrix.. :) Hujja!

1 kommentar:

Rebecka "Bc" sa...

HAHA FLINT!! xD så bäst!!
Men tusan, jag har ju haft länge än dig, haha! Usch jag vill inte heller bli flint, längtar inte de mindsta :D tihi