måndag 30 maj 2011

Laser in da dark





Idag har jag jobbat, sen hela dan, tur att jag alltid har en lunch inbokad, den blir aldrig till att äta på men om den inte skulle finnas skulle jag bli sen till Dagis varje dag. Vet inte hur jag tänker, ständig tidsoptimist...Får se det positivt, jag ger varje kund precis den service jag vill ;).
Ikväll var jag chaufför till Lova & Dennis klass, dom åkte till Lasergame "Area 66" i Boden. Jag måste erkänna att jag trodde att åtminstone nån skulle bli skakis och komma halvgråtandes, då det är rätt läbbigt, mörkt och hetsigt. Men ALLA hade skitkul! Dom var lyriska..Jag hade svårt att låta bli att knycka en väst och slinka ner i mörkret, jag äääälskar dessa "krigs-lekar" :).
Sjukan håller sig stabil, inte sämre iaf å ingen feber.
(mina bilder kraschade när jag satte in kortläsaren, så vansinnigt irriterande!!)

Inga kommentarer: