lördag 14 maj 2011

Lovers weekend








Har haft en helt otroligt underbar weekend med min finaste bästa man. Så skönt att för ngn dag bara ha varandra. Det som för andra kan verka självklart att vara ensamma, tala med varann utan att ngn sitter brevid, att bara vara den du är rätt å slätt. Det behövs bara att komma upp i luften så vet jag varför jag är störtförälskad i Tomas. Plötsligt hittar man tillbaka från vardags stressen och ser varann.
Vi har varit på Cesar Millan (nu stavade jag rätt oxå) fantastiskt kul! Givande, igenkännande (inte så bra) och med många kängor i sidan gick vi därfrån med "Calm and assertive" ekandes som ett mantra i huvudet. Intet nytt egentligen vad det gäller Cesar, men helt rätt och tål att upprepas.
Ha, ha oj oj, jag är nog den som mest behöver chilla ner, Tomas får peta mig i sidan, shcct!!
Persan är som en avspegling av mig, sprättar upp från noll till 2000 på morgonen. Det ska jag tänka på.
Vi har myst runt, shoppat lite men det blev mest nödvändigheter till barnen.
Ätit gott, fikat, hälsat på en sväng hos systeryster och hennes karl :). Jättekul att se hur fint dom hade det i sitt nya boende.
Nu är vi hemma igen, perfekt att komma hem en lördag och njuta en dag till innan jobbdag.
Förlåt alla sthlms vänner om vi varit egoistiska och inte hört av oss, men detta var dyrbar tid som vi behövde. Kära och galna så ska vi klara oss till nästa gång ;).
Love to u all!

Inga kommentarer: