onsdag 4 maj 2011

Forma å färga, trixa å fixa.


Tog upp träningen idag, tack vare en kompis som kom med förslaget om ett yoga pass. Det behövs att någon drar i mig lite, ju längre det går desto svårare är det..å tiden går så himla fort, swich så har det gått 2 mån...
Nä, jag vill ju, gillar att vara där, lite egentid, se folk, känna sig nyttig.
Idag ska jag börja "måla" mig med lite solbränna, Tan in a Can, bästa färgen ;). Luktar ju inte godis sen när jag kryper ner i sängen men det får vara värt det då jag vill se lite läckrare ut när vi ska åka på date-resa nästa vecka. Imorgon ska jag få fixat min utväxt lite lätt, å klippa lite av det "kluvna" topparna på förlängningen. Sen klarar jag mig tills det är dags att byta ut på 1 månad.
Jag har en ide om att bli liite ljusare, kola färgad, med ljusa "doppade" toppar, skulle inte det se sommarfräscht ut? ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter sweet! Alltihopa! Jaaaa- jag vill också träna. Dumma sjukdommar GRRRRRR!