tisdag 24 maj 2011

Tjipp vipp



Jag får lite "sy-il" nu om dagarna har jag märkt, skulle vika garderoben, kom på att jag skulle kolla en jacka jag håller på att klorbleka i tvättstugan, såg massa tvätt som skulle vikas (glömde här garderoben) gick förbi symaskinen, kände att den "drog" mig i ärmen ;). Öppnade ett skåp med tyger...på den vägen kommer ilet, klippte till en tröja av ett ljusgrått trikå tyg, ville ha den vid och fyrkantig med en mudd nertill som drog ihop lite över höften, som pricken tog jag ett av Tomas "The north" tryck och tröck det på bröstet. Tada! en stund senare hade jag den här, fin va? (Nu blir det ju spegelvänt när jag fotar med webbkameran)

5 kommentarer:

Anonym sa...

FIIIIIN :D Vad duktig du är!

Lizz sa...

Tack söta du ;)

Jannice sa...

Stenhård!

Rebecka "Bc" sa...

Jag vill ha den!!!!! (eller en kopia! haha be han ta hem sånna xD )

Lizz sa...

Ta hem? Beställa ett par av frugan då;) kanske kan gö mig en slant ;)