söndag 8 maj 2011

Men kom igen media, lägg av!!


http://olalindholm.blogspot.com

Jag tycker det är fruktansvärt vilken makt media har och kvällspressen hör väl till dom snaskigaste. Jag tycker att alla som har läst om detta i tidningen även ska läsa Olas första och enda blogginlägg, hans egen version.
Sen kan jag erkänna att jag själv direkt trodde att såklart är det sant, hemskt men i de lugnast vatten...
Jag har inte rätt att döma!
varför gör jag det då?
Jag är inte förvånad, var och varannan går ju omkring med narkotika i kroppen nu för tiden. Det är så sjukt accepterat att det är skrämmande.
Men lika väl som det är så, så kan vi vara snabb att döma... Vi kan vara snabba att krydda moset.
Jag har ingen aning om Ola har använt kokain eller inte. Däremot tror jag att varenda ord han skriver om hur illa han och hans familj blivit behandlad är sant, och det är förkastligt, en hel familj blir hetsjagade, barn far illa. Detta är nog hemskt för dom att cirkusen är igång, att tärningen är kastad att frågan är ställd, men att offentligt häcklas är sjukt.
Och en dom kan man tyvärr inte heller lita på, det vet vi ju. Sveriges rättssystem är helt åt skogen, slött, korrupt och ignorant.
VEM I HELA VÄRLDEN KAN MAN LITA PÅ?

3 kommentarer:

Rebecka "Bc" sa...

hundarna!

Lizz sa...

förutom persan ;)

Anonym sa...

Mkt Bra skrivet dööörling!