onsdag 18 maj 2011

PAIN!


Min blogg, min klagomur.
F-ck vad jag hatar när kotorna i bröstryggen och nacken förskjuts, varje sekund tills jag får hjälp är vedervärdig, jag får gå in i en "roll" för att klara av att vara social. Den riktiga "jag" skriker och gråter av smärta inuti. Värst när jag ska försöka sova, då inget kan distrahera, det enda som märks och känns är "giftet", en machete är inhuggen i nacken, hur mycket smärtstillande jag än tar så hjälper det inte. Jag fick det kanske på plats idag, sviterna känns som tusen nålar, nerverna i bröstryggen sprattlar, musklerna får successivt syre igen, det kryper under huden, känslan är som tagen ur en mörk källare.
Han lovade att det imorgon skulle släppa mer...
Hope so...

3 kommentarer:

Jankan sa...

ÅÅh! Jag blir så ledsen då jag ser att du har så ont, du ser lite gladare ut idag. hoppas att det är för att det inte gör lika ont längre...

Lizz sa...

Ja :), jag är gladare idag! ;)

Anonym sa...

BLÄÄÄÄÄÄ!!! Skönt att läsa här på komment att du mår bättre :D KRAAAM