söndag 22 maj 2011

Frisörkonvent vred om i min gryta ;)




Lördag kväll var jag med Jannice på ett frisörkonvent, först ett föredrag om marknadsföring, kundservice, prioriteringar, som gav mig många nya tankar... Jag vill sparka oss i arslet, ge oss energi, för vi var roligare förr. Vi är lika bra, om inte ännu bättre än för 3 år sen, men det där runtikring har stannat av lite, familj och energin tar allt utöver det faktiska arbetet. Jag fick iaf en ny ide kring våran sommarskyltning, tror det blir iögonfallande ;).
Visningen stod Tony & Guy för, som levererade tip topp som vanligt, det är mina favoriter absolut!
Färgerna i årets kollektion är mums och en del av frisyrerna blir jag verkligen inspirerad av.
Efter visningen tog jag och min kollega vårat pick å pack och for hem, festen fortsatte med middag och show (det var på westernfarm i Boden) på en fråga av några vid dörren om varför vi skulle åka redan svarade vi att nu är det roliga slut, men enligt dom var det nu det roliga började.. tänk så olika vi ser på saker och ting ;)

Inga kommentarer: