söndag 19 september 2010

Val å annat idag då..



Idag har det varit soft, sov superlänge, efter att ha gått upp tidigt och kokat gröt ;).
Gjorde mitt val, även om jag var liiite småförvirrad in i det sista, men precis innan och nu efteråt känns det helt rätt.
For med vackerTomas och lilla gullVildis in till stan, fikafrossade på bo:s, köpte en bodybutter Mango mmmm.
Klippte till en Londonfräsch frilla på Tomas å färgade litte.
Ikväll har vi rensat skor i hallen, skulle kunna tro att vi fick iväg 20 par (!!??)
Joo, jag gjorde mig själv en dundergod middag idag (ingen annan ville ha samma).
Kokta, gratinerade rödbetor med chevre, valnötter å honung.
Nu ligger jag här en stund, kollar valvakan, smarrar jag karra igen men är inte egentligen sugen alls, när ska man sluta med sånt?
Imorrn jobbar jag hårt, får en tand slutfixad, föräldramöte å det bästa av allt, hela familjen samlad igen :).
Puss!

Inga kommentarer: