måndag 27 september 2010

Fredag in Londoncity





Nu börjar mässan, vi träffas diciplinerat kl 9 som varje morgon, klara för att äta frulle på "pret a manger", idag är det viktigt att vi är i tid, mässan öppnar 11.30 för dom som har förköp, vilket vi hade, men den kön kan bli ofantligt lååång den oxå och vill man ha en chans att få en tid (om man inte förbokat) så är det bara vackert att stå och vänta..
Det spöregnade såklart, vad annat ;), vi delade 5 st på ett liitet hm-paraply, det måste sett gosigt ut :).
Jag hade en plan om än impulsiv sådan. Jag har smått snackat om att jag ville göra en script, har ju en förkärlek till det, visste inte var och vart bara och det kan ju vara vesäntligt ;)
Fick en ingivelse om ett under hakan skulle vara coolt och i taxin på väg dit föll texten "my Girls" som från en klar himmel. Vi rusade in smådesperata, Tomas har koll på vem som är bra på vad, alla där är ju bra, men en script snubbe skulle det va´!
Tim Hendricks hade redan en stor klunga runt sitt bord, men Dan Sinnes, en österrikare fick det bli, han är grym på just detta, men det skulle bli på Lördag.
Vi alla, utom Anders, fick bli tattuerade, så mkt lyckliga var vi!
En liten tur moallena hann jag nog smita iväg idag oxå, om jag inte minns fel ;) mässan har ju sjukt coola saker, men en jättegod godispåse kan jag bara SE på och bli mätt...om man kan säga så. Hela min garderob trängs ju av stencoola tattoo t-shirts men jag är lite mättad..

Inga kommentarer: