måndag 27 september 2010

önskningar




Ett inte helt oviktigt framsteg skedde på planet till London, Jag och Tomas kom halvvägs på den låååånga linjen, halvvägs närmare varann att komma överrens. Nu är det bäst jag skyndar mig att säga det så att inte Tomas backar tillbaka ;)
Jag vill ju gärna ha en stor hund (oxå) som sällskap till min lilla, el nä...men det saknas en stoor lurvig famn här hemma. Jag vill ju helst ha en new foundland, Tomas en grandis (Utifall att bara!!) jag vill ha STOOOR hund med päls, Tomas STOOR hund med så lite päls som möjligt... så kom vi överrens, han kunde faktiskt tänka sig (OM utifall ATT) att en irländsk varghund skulle vara ok, och för mig är det MER än ok :). Dessa hundar är ju sagoväsen!! varelser, inte hund bara. Märkliga, vackra och fantastiska!
Så nu..ja vad händer sen? vi har en bit till att gå innan vi nås, jag står iofs på mittlinjen och väntar..det gör jag, och våra barn me.. Blink Blink Love! Och morsan skulle bli "jätteglad" att få ha en stor vovve som lyfter upp bordet på sin rygg igen, ha ha.

1 kommentar:

Anonym sa...

LOL- första bilden!! Ja, de är fina varghundarna :D Och det låter som att ni hade en kanontur i Lundun. Puss