måndag 27 september 2010

Första dagen


Tillbaka från London, impulstattuerad (svinnöjd) småshoppad (ja, faktiskt, i mina mått mätt) tröööött, småfebrig.

Men det har varit grymt mysigt, vi kom fram på Onsdag eftmiddag och jag kände bara att vara i London, veta att stan är öppen..ja, de ä ba å ÅK!! kunde knappt ha tid att dumpa grejjerna på hotellet, svishade in till Oxford cirkus på två röda med en svans av mindre men ändock 4 förväntansfulla killar. Jag lämnade flocken,in i dimman, såg att det skulle vara öppet till 21, så jag proppsade på att vi inte skulle ses förrän då...
Kan säga att dom hann HELA oxford street på 2,5 tim! och jag ? 2 floors av 4 på Topshop...bara..he,he. Sån är jag
Massor av mina pengar gick åt till första kvällens shopping av coola örhängen, thats my thing (å last), vi skred in på ett steakhouse nearby, åt stora fileer, härligt efter en strapats som denna..

Inga kommentarer: