tisdag 21 september 2010

Godmorgon alla underbara



..vänner å andra.
Igår somnade jag på spikmattan, 2,5 tim vaknade och skulle upp på toa. Mkt märklig känsla, hela värden snurrade (hade tagit 1 paraflex/muslekavslappn oxå) Kombinationen var inte att rekommendera om man säger så, jag fick ta sats, och rusa så fort så jag inte skulle ramla i soffan på vägen ;). Det måste ha sett väldigt rolig ut, haha. Effekten sitter kvar lite nu på morgonen, hoppas det försvinner snart.
Jag ska jobba idag, sen fixa lite nails, och gå till Marja för massage, hon är inte mysig men grymt bra! Måste vara hyfsat fit for...London, så det inte sucks för att jag har skit nånstans. Hade bokat naprapaten igår, men hon var sjuk, synd, jag tyckte jag hade så bra planering för en gångs skull. Nåja, jag får förlita mig på Marja, å spikmattan (lite lagom)...
Nu ska jag först skjutsa Dennis till musiken innan jobbet, ses sen, so long!

Inga kommentarer: