måndag 6 september 2010

Så fett efterlängtad!!


Upp med tuppen imorrn, då kommer min efterlängtade Helena (1) med morgontåget.
Så prick 7 är det dags för den sedvanliga frukosten, hotell såklart!
"Funtrar" på om jag ska vara så hurtig att jag skulle GÅ dit, med mina stavar å lurar...då vore jag nöjd me mig själv efteråt, en skön känsla..
Jag har lagt till med GI nu, iaf under veckorna, tufft så här i början, men jag behöver det, energi och en spark i arslet nu efter frossarsemestern.
Jisses vad det blir härligt med gamla vännen, det är nåt visst med dom ;)
Man e som sig själv, och älskad ändå, vara bara och snacka om allt.
Det har varit helskumt med en hel sommar utan henne...
Jag har oturen att några av mina allra bästa människor bor alldeles för långt borta, jag deppar ibland faktiskt, ni fattas! Och jag är inte tjejen som samlar på höga siffror när det gäller nära vänner...
Vissa är ju "borta" för alltid, en del inbitna söderbor ;) och en del bortrövade och förtrollade av storstan, men två iaf har jag fortfarande hopp om, jag tjatar lite fint sådär då och då...ngn gång ska det väl funka, drömmer jag om.
Men nu ska ja va gla´!!! Helena sitter nu på tåget och rullar hem till mig, MIG, MIIIG!!! mohahahaaa... Nä, jag veeet vi får dela allihopa, ville bara vara ego en sekund ;)
Men jisses vad glad jag är ;)...kände jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas ni får en mysfrulle som heter duga. Och härligt att hon kommer- be hon krama dig från mig tills vi ses babe :)