fredag 17 september 2010

Fredag igen å igen


Men jisses vad tiden rusar!!
Vad har jag lärt mig i veckan då??
Jo:
  1. Att byta från den "goda viljan" till lite mer åt den "starka viljan"
  2. Att ALDRIG sätta mig själv i en likadan dum situation igen. Ångest...
  3. Att varmt vatten i stark stråle är underskattat...kom igen nu, måste fixa meeeesduschen!!
  4. Blond chick is da shit!
  5. Att inte skjuta upp till morgondagen... men det kommer jag nog ändå inte att lära mig :(
  6. Att jag behöver mer sömn än så här.
  7. Att älska dina nära och kära oavsett om dom ibland beter sig som strangers from bortre tjottahejti.
  8. Att jag fortfarande har för dålig karaktär.
  9. Att politik ska man ibland hålla tyst om och att "gapar mycket mister ofta hela stycket".
  10. Att det är ok att vara lat ibland...kommer jag heller aldrig att egentligen lära mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter bra tjejen. Hoppas London blir marvelous som alltid. Läs alla dina senaste inlägg. Du skriver bra, jag gillar att komma hit och läsa. Love you babe- håret är superfint - gilla lockarna ;D Puss